søndag 5. februar 2017

Velkommen

Put me on a Plate!

Du fant fram til bloggen min, i vrimmelen av andre mat- og treningsblogger?

Bare sånn for å avklare det med en gang. Jeg er ikke noe sånn perfekt frøken som poster utallige bilder av meg selv i alle vinkler og positurer.  Det hender jeg poster bilder, men det er av resultater. Jeg har heller ingen lettvinte løsninger, for jeg vet av erfaring at det eneste som funker er å legge sten på sten. Spise riktig, trene riktig. Ikke gi opp. Så er du ute etter en quick fix, må du finne en annen blogg.

Du vil ikke finne et eneste sminketips her. Ikke interiør. Ikke design. Men du finner gode og sunne oppskrifter som ofte ikke tar lenger tid å lage enn en ferdigpizza. Jeg lager som regel ting fra bunnen av. Du finner trenings- og kostholdsinspirasjon og hverdagslykke. Fine matbilder, kanskje noen vintips til helgen, reiseskildringer og kanskje aldri så lite hverdagsfilosofi?






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar